i think im obsessed

noh kan apa w bilang

so, so. im in the situation that i have crush and i feel it deeply. last hours before i go to bed and wake up and write this, i look at the "online" whatsapp status of him. i actually want to ask him about my problem but i undo it.

and then few minutes later i go to bed, i sleep, and again. dream. i dunno what kind of days it is. my dream is consistently bring my fear, my hopes and my dellusion about this life. in that dream, i, chat him. and, he responds me. then we get a call.

but but but but but, when i call him, he doesnt pick up the call. and guess what? he chat me like this:
gw gatau ya ini kayanya beda, saya ingetnya segini:

"kamu adalah kamu sendiri
saya dan orang lain adalah saya dan mereka sendiri
hidupku bukanlah waktunya untuk saya
jalan
ada kala saya sibuk dan benar-benar sibuk
saya ingin kata jangan ganggu saya"

POKONYA GT DAH, GW JUGA SYOK. 

dah intinya karena mimpi itu, gw kayanya akan lebih prevent untuk ga ganggu dia lagi. bener juga si,gw terlalu mengorbankan resource yang gw punya, dita bodoh.

sekian mksh.

Comments

Popular Posts